lördag 1 januari 2011

Love Energy Boost


Jag har denna nyårsdagsmorgon låtit mig fyllas av en riktigt love energy boost, tack vare en fantastisk meditation. Det är ett nytt år idag vänner - 2011. Alla möjligheter till lycka ligger framför dina fötter. Låt dig fyllas av det ljus jag sänder dig, ända in i de mörkaste skrymslen och vrår inom dig. Tillåt ljuset att sprida sig och att glittra i dig. I detta ljus är min önskan att du ska se dig själv som den fantastiska person du är, att du ska se dina möjligheter och vägar framåt.
Morgonsolen strålar in genom fönstret där jag sitter och bländar mig nästan, men jag suger i mig all den kraft som strålarna sprider. Jag är tacksam för de värmande strålarna och för de magiska vita diamantfälten som skapas utanför mitt fönster i snön. Naturen är vacker.
Livet är vackert. Du är vacker. Din själ ska få växa. Nu. I år är året då mycket förändras och då mycket sker med människors inre utveckling. Kärleken inom dig till dig själv ska växa sig stark, på samma sätt som sammanhållning mellan oss medmänniskor ska stärkas. Vi är inte konkurrenter. Vi är var och en så unika att vi inte behöver tävla med varandra. Det finns plats för oss alla att lysa, var och en på sitt sätt. När vi lyser tillsammans blir ljuset så starkt att det kan hjälpa även dem som glömt bort vart de har gjort av sitt ljus. Tillsammans kan vi sprida ljus till de mörkaste platser. Tillsammans är vi starka.
Jag hälsar dig VARMT VÄLKOMMEN till ett fantastiskt 2011 och tackar dig för att just du har kommit hit. Du har en uppgift. Så, vad väntar du på...gå ut och finn den!
I varm kärlek,
Sat Nam
Akashbir Kaur
För alla er som inte vet, är Akashbir Kaur det spirituella namn som jag tacksamt mottagit av Ram Dass S Khalsa under 2010.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den kraft och värme du sänt till mig. Jag ser nu fram emot min personliga utveckling, som just har börjat.
Jag hoppas att ditt år blir som du önskar!
Tack för att du finns!
Kram E.

Anonym sa...

Tina! jag läser din blogg sedan en tid tillbaka och jag känner att den ger mig så mycket. Ibland känns det som att dina ord är mina tankar. Jag önskar dig ett Gott nytt år med många nya möjligheter. Alla kan vi tro på förändringar och alla kan vi växa som människor.
Kram Ann

Sat Nam sa...

Hej ni fina!

Tack för att ni följer min blogg och att ni är öppna för de förändringar som möter er. Vi är här för att hjälpa varandra och vandra vägen framåt tillsammans mot ett högre medvetande.

I värme och kärlek,
Tina.