fredag 2 april 2010

En kärleksfull påsk till er alla


Jag vill sända er alla en önskan om en fridfull och varm påskhelg och tacka för alla vackra ord som möter mig på min blogg. Tack för att ni alla finns där, lyssnar och analyserar vad livet är och går ut på. Det är ett fint sätt att utvecklas, tillsammans.
Idag är det vilans dag, en eftertankens tid, där vi kanske kan ägna stunder åt att tänka på alla de som gör och har gjort mycket för att skapa en bättre värld. Det finns många av dessa som inte längre är med oss på Jorden. Denna dag är jag med dem, återupplever den kärleken som fanns och som fortfarande finns i mitt hjärta. De vackra själarnas dag.
Kram till er alla,
Tina.

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack & kram till dig.

Anonym sa...

Önskar även dig en skön påskhelg!
Tack för att du delar med dig av dina tankar och ord.
Kram E